Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych

Nie osiąga nic więc nic dziwnego w tym, że kolejne spółki prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze ale to, co nowoczesne, jest najlepsze – czasami najbardziej skuteczne składają się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwalają stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie skuteczne, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym właściwie jest się kierować podczas wyboru szkolenia – pozwoli to dokonać przemyślanego, rozsądnego wyboru także tak zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia – czyli „dłużej” nie znaczy „lepiej”

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie trwało dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy oraz wiedzy na temat sprzedaży. Wbrew pozorom – wyjątkowo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcy na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami i wykładami także idą do nich z wielkim entuzjazmem. Często bardzo lepsze rezultaty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne także pozbawione „lania wody”, niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą stanowili kłopot z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji od tych, które mogliby spokojnie pominąć.

Artykuł na blogu: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/

Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Dobre szkolenie sprzedażowe powinno jasno także konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy – takie szkolenie nie powinno kończyć się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń – dzięki nim są oni niejako „zmuszani” do wykorzystywania swojej umiejętności w praktyce, i po jakimś okresie dobre działanie stoi się dla nich nawykiem.

Ciekawe realizacje eventów firmowych

Dziś tak właściwie jest masa możliwości jeśli chodzi o organizowanie eventów firmowych. Wybór jest tak ogromny, że pracodawcy, którzy pragną zorganizować świetną imprezę integrującą dla swoich pracowników, a czasem również i dla ich rodzin muszą skorzystać z oferty specjalistycznych firm, które interesują się tego typu imprezami.
Czytaj dalej „Ciekawe realizacje eventów firmowych”

Czy każdy magazynier musi przejść szkolenie?

Często niektórzy kierownicy firm starają się zaoszczędzić na szkoleniach – to jest wielki błąd. Szczególnie często zaś oszczędza się na takich szkoleniach, o jakich się myśli, że w prawdzie nie są specjalnie istotne jak np. właśnie szkolenia z logistyki czy zarządzania magazynem. To już jest znacznie poważny błąd.

Czytaj dalej „Czy każdy magazynier musi przejść szkolenie?”

Jaka jest rola Product Ownera podczas spotkań scrum?

W każdym projekcie zadania dzielone są pomiędzy członków zespołu projektowego. Każda z tych kobiet ma przypisane odpowiednie obowiązki, aby projekt można było jak łatwo i jak najskuteczniej zrealizować. Jak pokazuje agile szkolenie, w każdym projekcie powinno się przydzielić inną rolę uczestnikom tego celu. Wówczas praca przebiega bez większych zakłóceń.
Czytaj dalej „Jaka jest rola Product Ownera podczas spotkań scrum?”

Jak wygląda droga do przywództwa w zakładzie produkcyjnym?

Wiele ambitnych, młodych dziewczyn marzy o tym, aby szybko zostać przywódcą w danym zakładzie produkcyjnym. Niestety, dziś często nie wystarczy posiadać wyższego wykształcenia, aby awansować na lidera grupy. Bardzo istotne jest też posiadanie wrodzonych predyspozycji, doświadczenia i odpowiednich kompetencji.

Czytaj dalej „Jak wygląda droga do przywództwa w zakładzie produkcyjnym?”